fredag 8. november 2013

vampirestat...lureri...

Jeg synes det var gøy at så mange så innom bloggen min.. Men så begynte jeg å lure, for jeg fant den ikke selv ved å google ord fra bloggen. Hmm.. merkelig med så mange treff da... Det var slik 10 minutter etter jeg hadde publisert første blog...det var da voldsomt med trafikk!!

Da kom detektiven fram i meg for dette ville jeg finne ut av. Da så jeg på statistikken at "vampirestate" hadde mesteparten av besøkene. Aha! synderen! denne linken er ment til at man skal trykke på den av ren nysgjerrighet, det gjorde jeg og, og det er en domeneshop side. Er jo genialt av dem å legge slik automatisk, slik at dem får stor trafikk på sine sider. Men tror mange blogspot bloggere er litt irritert på dette også.

Jeg synes det er fryktelig artig med andre som er innom, og mest artig er det for oss å dokumentere drømmebolig prosjektet, i luksussnekkern.blogspot.com :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar