tirsdag 5. august 2014

Gulvet er i hus! må bare finne resten...


Nå begynner det å komme til det punktet hvor gulv, doer, vasker, servanter, lister, og alt som skal til for å få et hjem kommer på dagsorden.
Her ligger 4,7 tonn med perler, som er klare til å bæres, legges, limes, oljes og brukes, i sokkelesten eller barbeint :)

Fantastisk størrelse på gulvet, hmmm kanskje Sivert kunne snekret et spisebord av det som er igjen av gulvet? 

Her er noen forslag fra megaflis.. Slik..

Eller slik....Vi tar en av hver ??

Fliser til badet/vaskerommet.. hmm hva skal man velge?

Mange valg, jeg skal inn til Sandefjord til torsdagen å tegne badet, så da tenker jeg vi finner flisene :)

Det som er vanskelig, er alle valgene! For det er uenderlig mange muligheter og varianter.

En annen viktig faktor er prisen, det er å finne det som man liker og til en fornuftig pris.

Hmm en variant jeg fant på ABK Rørservice www.abk.no

Jeg fant vask til lille doen i 2 etg på www.abk.no så smal som vi trenger den. Så da var det en ting mindre å finne :)
Bla, bla, bla. Mange fine løsninger og idèr.



Det jobbes kontinuerlig... Her settes inn vindu i gangen, det gir mer lys.

Nå kan jeg farte rundt for å se på varianter av løsninger som må inn i huset innen en mnd, litt lettere når den store pluttegutten vår er begynt i barnehage, det er stor stas. Og mor blir suuuper effektiv, jeg får også fullført hele setninger uten avbrytelse av gullegutt :)... Ha en super uke videre. Villagalskap setter opp farten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar